Klachten & Garantie


Heeft u een klacht?

We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@joylie.nl

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen daarom ons best om deze in super conditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

JoyLie hanteert een garantietermijn van 2 maanden na datum van aankoop. Iedere situatie wordt beoordeeld door ons.

Maak duidelijke foto’s of een filmpje van je kapotte item en stuur deze samen met je ordernummer en een korte omschrijving naar info@joylie.nl.

Je kunt alleen een beroep doen op onze garantie als het sieraad via onze website www.joylie.nl is aangekocht.

Kom je in aanmerking voor garantie dan zal JoyLie je een passende oplossing voorstellen, het zal gaan om de volgende opties:

  • Reparatie
  • Restitutie
  • Vervanging